koocos 2010.09.28. 13:48

Bravo DesignJam

A Bravo márka fiatalításakor (14-18 célcsoport) a street-art és az ehhez kapcsolódó graffiti és parkour vonalán kezdtünk el haladni.A kampány egy nagy rendezvénnyel indult, ahol a MokkaCukában egy graffiti-versenyen mérkőzhettek meg a jelentkezők. Az esti buli előtt az is kiderült, ki nyeri a több százezer forintos főnyereményt és a lehetőséget, hogy a műve rajta legyen a Bravo plakátjain. A rendezvényhez Exit különszám is kapcsolódott interjúkkal, érdekességekkel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://budavaridora.blog.hu/api/trackback/id/tr102329539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.