koocos 2010.09.28. 09:36

HELL tender-nyerés 2008

2008 óta zúzom Magyarország legsikeresebb (legtöbbet értékesített) emergiaitalának, a HELL-nek a szövegeit, egészen onnantól kezdve, hogy az ad-hoc felépített és hatalmas sikereket elért energiaital kommunikációjába stratégiát vittünk. A tenderkiírás léynege is ez volt: egységesíteni a kommunikációt, filmet, új megjelenést, copy strategy-t kitalálni. Aszójátékokra és ördögös kultúrkörhöz kapcsolódó szavakra épített szlogenek is ekkor születtek. Szerettem ezt a tender-anyagagot.

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://budavaridora.blog.hu/api/trackback/id/tr902328854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.