koocos 2010.09.28. 14:07

M&M's

Az M&M's tenderen dolgozni az egyik legviccesebb feladat volt eddig munkám során. A két szórakoztató figurára építve komplett brand relaunch kampányt vártak tőlünk új szlogennel, új copy strategy-vel, új kreatív platformmal, eladáshelyi ötletekkel, BTL és ATL javaslatokkal. Végre elszállhatott a képzeletünk! A prezentációban végül a Deák-téri csúszdától az elektrosztatikus gömbön keresztül a mozifesztiválig számos, márkához jól kapcsolható ötlet bekerült ( a tendert megnyertük, később rajtunk kívül álló okok miatt azonban nem valósultak meg az ötletek).

Nyertes szlogen: Vigyázat vicces! - Olyan, mint a nevetés: nem tudod abbahagyni!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://budavaridora.blog.hu/api/trackback/id/tr222329579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.