koocos 2011.07.25. 14:53

Flashmob és termékbevezetés - L'Oreal

Júliusra a L'Oreal új termékének, a Sublime Mousse habos hajfestéknek a bevezetője szolgált a L'Oreal aktivitások alapjául. A bevezetést internetes és offline ötletekkel támogattuk: ez a kettős hozzáállás vezetett többek között a tenderen elért sikerhez is. Úgy gondolom, hogy az online közösségek mellett fontos ezeknek a közösségeknek offline találkozási pontokat és kézzel fogható élményeket is adni. A Sublime Mousse bevezetésének sarokkövei:

- FACEBOOK játék: Mmmm mousse! Küldd be a kedvenc habos sütemény receptedet és nyerj habos ajándékokat! A nyertes az lesz, akire barátai a legtöbben szavaznak, így a játék kattintásról kattintásra terjed.

- Buborékfújó flashmob a Gödörnél: teljeskörű promóciós megjelenés, melyet elekétől a végéig a NextWave teamje szervezett le. Több ezer kiosztott habcsók és buborék, buborék-zsonglőr és habos-babos hostessek biztosították a különleges hangulatot. Az ajándékok mindegyikét elvitték, 3-hajnalig szálltak a buborékok a Gödör felett. A helyszínválasztás oka, hogy az otthoni, természetes színekben pompázó, könnyen kezelhető hajfesték célcsoportja a fiatal hölgyek közül kerül ki. A rendezvényhez csodás szórólapok is készültek, melyek a Facebook page mellett a receptversenyt is hirdetik. 

Címkék:promotion project strategy launch Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://budavaridora.blog.hu/api/trackback/id/tr993096440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.