koocos 2010.09.28. 14:21

Egy jól sikerült tenderanyag margójára

A Hubertus tender is azok közé tartozik, amikre büszke vagyok (akkor is ha azon kevesek közé tartozik amit nem nyertünk meg:). A Hubertus rebranding általunk kitalált kampánya arra az alapötletre épül, hogy a Hubertus folyton újabb kalandba visz, így fogyasztóinkat is különböző kalandokra invitáltuk. Szlogenötlet: Hubertus - Nem egyéjszakás kaland!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://budavaridora.blog.hu/api/trackback/id/tr222329604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása