A Kreatív Csoport gondozásában zajló megmérettetésen a nevezett 111 pályamunka közül negyven kapott elismerést. A FariTÍVÍ fogyasztóközpontú reklámok kategóriában lett első helyezett (Coke Club/FeríTívi) projekt). Ugyanebben a kategóriában pedig elhoztuk a második díjat is a London Expedícióval.
koocos 2010.09.28. 10:32
Hipnózis reklámdíj
Címkék:award strategy Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://budavaridora.blog.hu/api/trackback/id/2328985
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal
