Júliusra a L'Oreal új termékének, a Sublime Mousse habos hajfestéknek a bevezetője szolgált a L'Oreal aktivitások alapjául. A bevezetést internetes és offline ötletekkel támogattuk: ez a kettős hozzáállás vezetett többek között a tenderen elért sikerhez is. Úgy gondolom, hogy az online közösségek mellett fontos ezeknek a közösségeknek offline találkozási pontokat és kézzel fogható élményeket is adni. A Sublime Mousse bevezetésének sarokkövei:
- FACEBOOK játék: Mmmm mousse! Küldd be a kedvenc habos sütemény receptedet és nyerj habos ajándékokat! A nyertes az lesz, akire barátai a legtöbben szavaznak, így a játék kattintásról kattintásra terjed.
- Buborékfújó flashmob a Gödörnél: teljeskörű promóciós megjelenés, melyet elekétől a végéig a NextWave teamje szervezett le. Több ezer kiosztott habcsók és buborék, buborék-zsonglőr és habos-babos hostessek biztosították a különleges hangulatot. Az ajándékok mindegyikét elvitték, 3-hajnalig szálltak a buborékok a Gödör felett. A helyszínválasztás oka, hogy az otthoni, természetes színekben pompázó, könnyen kezelhető hajfesték célcsoportja a fiatal hölgyek közül kerül ki. A rendezvényhez csodás szórólapok is készültek, melyek a Facebook page mellett a receptversenyt is hirdetik.