2011 augusztusában egy új koncepcióval nyertük meg a UPC tenderét, melynek kihívása a UPC által előállított szórakoztató tartalom stratégiájának és a UPC social media kommunikációjának átgondolása és megvalósítása volt. A Tévézni rakkendroll! koncepció nyert, melynek középpontjában a sorozatmániás sztárblogger, Sixx áll. Ő szolgáltat szöveges és videós tartalmakat a Facebook oldalra. A videós tartalom előállítása, kitalálása, a részek leforgatása, gyártása az én feladatom volt.
A koncepció neve "Tévézni rakkenroll", Sixx ugyanis egy igazi ősrocker, tetoválásokkal kivarrva és a szókimondás is az erőssége. Sixx beemelése a UPC social media világába, vagyis a tendernyertes ötlet csapatmunka, a "Tévézni rakkendroll" cím az én fejemből pattant ki.
Trailer:
A cím gyakorlatilag egy hetente jelentkező tévézésről szóló magazinműsort takar, a televízió kulisszái mögé kukkantunk úgy, ahogy eddig még nem tették. Nem feltétlenül a sztárokra vagyunk kíváncsiak, hanem műsorkészítőkre, és olyan szakértőkre, akik például el tudják magyarázni nekünk, mennyire valóságos a Dr. House orvoslása vagy a nyomozás a CSI-ban. Túl vagyunk a 20. adáson és eddig már olyan témáink voltak, mint:
- Beszélgetés egy orvosszakértővel a Dr. House-ról
- Látogatás egy valódi helyszínelőnél
- Inzerjú hazugságszakértővel a Lie to me sorozattal kapcsolatban
- Interjú a beugró producerével
- Interjú az Aranypart valóságshow legrebellisebb egyéniségével, Levivel
- Interjú Winkler Róberttel, Pokorny Liával, Rudolf Péterrel
- és még sok minen van a tarsolyunkban!
Videók összegyűjtve itt és itt.
Néhány izgalmas adás:
A websorozat bronz díjat kapott a Social Media Best Practice 2011 versenyen.